2011. április 22., péntek

ValóVilág

Már az is szánalmas, hogy ilyen címmel írok egy bejegyzést, de csak kapkodom a levegőt, hogy ezeknek az embereknek kábé a fele annyi idős, mint én, vagy legalábbis 1-2 évvel idősebbek nálam. Ami azért durva, mert volt ebben a villában néhány "ember", nevezzük inkább jelenségnek, akiktől annyira hangos volt minden, hogy én, aki egyetlen részt sem láttam ebből a rendkívül igényes és informatív műsorból*, mégis tudom kiről van szó, szóval például a Szandika nevű szépség**, akiről most megtudtam, hogy 90-es születésű, tehát elvileg velem együtt érettségeizett - ...érettségizett vajon? - és most így*** néz ki, ahogy. Nem akarok végigalázni mindenkit, de szerintem ezek az emberek szánalmasak, és az is mind, aki nézi. (Itt kérek elnézést a sokmilló nézőktől, még azoktól is, akik még szavazatukkal pénzt is dobálnak ki az ablakon, közben meg panaszkodnak, hogy nincs miből visszafizetni a hitelt.) (Azért volt ebben a műsorban egy normális, vagy legalábbis szimpatikus ember, ő volt Olivér, de ő is csak azért, mert régen a Viván ő vezette a MegaWattot, ami jó volt.) Egyébként milyen ügyesen leírtam a zárójel előtti egy mondatot vagy 7 sorba!


*szenny
**szörny
***inkább nem keresek róla képet, elég baj, hogy láttam már

Nincsenek megjegyzések: