2013. augusztus 5., hétfő

Az IQ és a gyerek fordítottan arányos

"Minél okosabb egy nő, annál kevésbé akar gyereket – lényegében ezt állapította meg egy friss brit kutatás, amely az IQ és a gyermekvállalás összefüggéseit vizsgálta. "
A legnagyobb szerénységgel gondolkoztam el ezen a kijelentésen, és arra jutottam, hogy az én agyi működéseim vagy folyamatos leépülésben vannak, vagy kivétel vagyok.

Dr. Nattavudh Powdthavee, a Yorki Egyetem egy professzora szerint a magasabb végzettségű nők tudják, hogy az elképzelés, miszerint a boldogság forrása a gyermek, illúzió.
Most akkor akarom azt az MSc diplomát és phd fokozatot, vagy nem?

2 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

"állapította meg egy friss brit kutatás"; azt ugye tudod, hogy van olyan portál külön, hogy http://index.hu/tudomany/brittudosok/ ?..

Unknown írta...

hajjaj :D ezek a brit kutatók félelmetesek! :D ha ilyen leépülőben van az én agyam is, lehet váltok egy jegyet a sárgaházba