2015. augusztus 25., kedd

Mémes

Ma részben szemtanúja voltam egy kisebb balesetnek. Egy biciklis esett el egy kereszteződés közepén, a síneken, két oldalról volt autók között, de szerencsére nem volt veszélyben, mert éppen álltak az utók, és sisakot is viselt. Magát a balesetet nem láttam, csak hallottam valamit, és mire olyan helyre kerültem, ahonnan láthattam, már felállt a férfi és a biciklijét is nagyjából összeszedte. Úgy tűnt, mintha az egyik autóssal beszélne valamit. Azt nem értem, hogy miért nem szállt ki és ment oda felsegíteni őt egyetlen autós sem?! Legalább két autóból teljes panorámában láthatták az esést... Óriási szerencse, hogy pont nem járt arra villamos.

Tessék, mém.

Name a product you buy mostly because it has a cool package.
Nem szoktam hagyni, hogy a csomagolás döntsön helyettem. Ha külsejük alapján akarnék dolgokat venni, a könyvesboltokban kezdeném a bevásárlást.

What flavor cake do you like for your birthday?
Sacher torta.

Have you ever been in love with someone much older or younger than you?
Nem jellemző.

Have you ever had a job you loved?
Ezt ami most van, szeretem.

Have you ever been in a building that was on fire?
Hálistennek nem.

Are you in an argument with anyone right now?
Most teljes békében élek a világgal, sem filozófiai sem egyéb vitába nem kerültem senkivel.

Would you change your hair color to something outrageous if you would get paid to?
A lánybúcsúm óta nagyon gondolkozom azon, hogy rózsaszín csíkokat festetek a hajamba, de úgy szeretem és féltem a természetességét, hogy még nem mertem ezt megtenni.

Have you ever written a poem for someone?
Én régen írtam verseket, egészen sokat, és volt közöttük néhány, aminek címzettje is volt.

What is a place you’ve vacationed at and would like to go back to?
A Plitvicei tavakhoz tuti vissza fogok még menni, és a Békás szorost is megnézném mégegyszer. Egyébként én jobban szeretek inkább olyan helyekre menni, ahol még nem voltam.

Do you eat samples at the grocery store?
Őszintén szólva, én ezt a jómagyar "minden kell, ha ingyen van" mentalitást annyira utálom, hogy nem teszek ilyet.

What do you absolutely have to make your birthday feel special?
A barátaim és a családi ebéd.
Egyébként ez a mondat értelmes? Nekem sehogy se stimmel.

Where do you go out to eat for a special occasion?
Mi étterembe többnyire csak special occasion esetén járunk (ami tönnyire családi ünnepeseményekkor és a nyaralásokkor fordul elő). Nincs kedvenc helyem se Miskolcon, se Pesten. Szegeden van, de ott ritkán járunk.

When was the last time you went to a post office?
Az esküvő környékén. Nem is, a phd jelentkezéskor, amikor kellett kérnem két postakész borítékot! (Az egyiket már visszakaptam.)

Is there an item you are saving up to buy right now?
Lakás, meg ilyenek. Kutya, gyerek, csak ilyen távlati célok.

Are you psychic in any way?
Megérdeztem a hangoktól, azt mondták nem.

Do you prefer a laptop or desktop? Which are you on now?
Nekem személyesen laptopom van, ezen írok most is, de gyakran használom Herceg asztali gépét, és a munkahelyen is PC-n dolgozom. Szeretem a laptopban, hogy hordozható, hogy ha kedvem van, ledőlhetek az ágyra és vihetem magammal, vagy ha munkám van rajta, Miskolcra is megutaztathatom.
Amit viszont  szerintem egyértelműen az asztali gép mellett szól az az, hogy a külön monitort úgy állítod be, ahogy akarod, és nem kell lefelé nézni folyton. Ezért például laptopon nem túl kényelmes néhány órán át játszani, vagy bármi mást csinálni.

Have you ever received a gift and truly did not know what it was?
Igen, általában ez így van.

What’s your homepage?
Honlapom nincs, kezdőoldalam a magyar google, de minek, mert a keresést úgyis a felső sávba írom.

Is there a thing you enjoy doing, but quit because you are not good at it?
Én igazán nagyon jól tudok dolgokat abbahagyni ilyen és egyéb más panaszok miatt. Így vagyok a fuvolázással, a gitározással, az énekléssel, a rajzolással/festéssel, a wasd játékokkal, a türelmet igénylő ügyességi játékokkal...

Nincsenek megjegyzések: