2015. augusztus 9., vasárnap

Unatkozom-mém

1. Have you ever had a pen pal?
Volt egy debreceni lány, akivel összebarátkoztam egy nyaralás során, később váltottunk pár levelet, de pen palnak túlzás lenne nevezni.

2. What’s your favorite breed of dog?
Az utóbbi napokban rengeteg képet láttam husky-król, úgyhogy most mindenképpen huskyt szeretnék. Vagy dalmatát, ők olyan szépek.

3. Can money buy happiness?
Csooookiiii.

4. Do you listen to music when you’re down?
Ezt a kérdést most nem tudom hová tenni.

5.What is one thing you spend way too much money on?
Bérletre. Már alig várom, hogy legyen diákigazolványom megint.

6.Can you honestly say you’re okay right now?
Unatkozom, és csuklom. Nem.

7.What was the last thing you spent money on?
Csütörtökön voltam boltban utoljára, ehető dolgokra költöttem a pénzem.

8.Is your current hair color mostly your natural hair color?
Evör, 100% natural, original, authentic, genuine.

9.Who have you texted in the last 24 hours?
Éppen ma kezdtük el a 10 éves áltisk. osztályalálkozót szervezni, úgyhogy ma vagy 12 emberrel váltottam üzenetet.

10.Were you in a good mood last night?
Herceg koncerten volt, nem szeretek egyedül lenni, de elvoltam.

11.Do you have a reason to smile right now?
Ásítás közben?

12. How often do you hold back what you want to say?
Nem gyakran. Ezt néha megszívom, de inkább kint, mint bent.

13. Do you think that in the end, everything will fall into place?
Bízom benne.

14.Are you currently looking forward to anything?
Holnap szülinapi asamény lesz itt nálunk, kedden szülinapom lesz, szombaton szülinapi zsúr lesz otthon, és vasárnap szülinapi programok lesznek családlag. Az egész hetet várom!

15.Do you have any TV shows on DVD?
Nope.

Nincsenek megjegyzések: