2015. augusztus 12., szerda

Szülinapos

Volt szülinapom, ami azzal kezdődött, hogy előző este voltunk itt sokan, ilyen kellemes lazulós beszélgetős estét tartottunk, és kaptam könyveket. Aztán másnap reggel Herceg köszöntött először, és megkaptam az ajándékot, ami már vagy 2 hónapja ott lapult az egyik szekrényben. Három doboz társasjáték volt benne! A kétszemélyes Catan, 2 kiegészítővel, mind angolul. A magyar alapjáték már megvolt nekünk, de a kiegészítők csak angolul léteznek, és az angol alapjáték már egy felújított verzió, apró szabályváltozásokkal. Ráadásul máshogy vannak rajzolva a kártyák, ezért most így egyben nagyon szép pakkot alkotnak.
Munka után elmentünk pizzázni, aztán hazamentünk és ki is próbáltuk a társast.
Kaptam sok köszöntést is még, aminek nagyon örültem.
Most éppen hullócsillagokat kellene nézni, de összefelhősödött az ég. Praktikus lenne kifeküdni az erkélyre, mert így állva-felnézve szörnyen fáj a nyakam.

1 megjegyzés:

Tomi írta...

Nos, hozzáértő ismerősöm szerint terasz, pontosabban tetőterasz, de sokkal kevésbé erkély. Csak mondom. Az erkély a homlokzat síkjából kilóg (ahogy egyébként mondtam, csak mondom).