2013. február 10., vasárnap

TerraPlaza

Voltunk a TerraPlaza expon. Ez egy akvarisztikai-terrarisztikai kiállítás, ami kb. negyedévente van, néha nálunk, a TTK-n, mint most. Láttunk rengeteg csöpp és nagyaobbacska kígyót, kaméleont, gekkót, teknőst, rákot, halat, növénykét, sünt, egeret, meg 8lábú szörnyet, de én a világ legügyesebb kisnyula vagyok, mert nem féltem már tőlük, bizony nem! Ezután bementünk a biológiai múzeumba, mert azt még Herceg nem látta, és azért azt illik. Titokban meg borzasztóan szégyelltem magam amiért alig emlékszem már valamire abból a rengeteg dologból, amit egyszer megtanultam kreditért és olyan szívesen elidegenvezettem volna Herceget azzal a sok információval.
Ezután elindultunk haza, megbeszéltük hogy milyen jó volt ez a kiállítás, és akkor meghallottuk, hogy mögöttünk egy férfi és egy nő arról beszél hogy mekkora szar volt már ez az expo, tiszta pénzkidobás, ide többet nem jönnek. Mindeközben szakadt a hó (reggeltől délutánig esett folyamatosan), és ez a párbeszéd hangzott el:
nő: meddig fog még ez esni?
ff: mit tudom én, nézd meg a telefonodon!
Itt tartunk most.

Nincsenek megjegyzések: