2013. február 12., kedd

Valentinmém

Ezt a mémet Koptschektől loptam, hasonló érzelmektől felbátorodva.


1. Vannak/voltak furcsa közös szokásaitok valamelyik pároddal?
A fő kérdés ugye, hogy melyikkel abból a sokból, de legyen ez most (kivételesen) Herceg. Vele vannak, hogyne lennének. Pl kacsák laknak velünk, sünök járkálnak körülöttünk és beleesznek a kajáinkba; hozzáérünk ahhoz, amit ketten két oldalról kerülünk meg. Biztos van még több is amúgy, de ezeket szeretem a legjobban.

2. Volt egy évvel ezelőtt barátod?
Amennyiben a kérdés Hercegre vonatkozik, igen, volt.

3. Hogy ismerkedtél meg a pároddal? Ha nincs éppen, akkor a neked tetsző személlyel?
Júúúj, hát amikor vokálra kezdtem járni, akkor láttam őt először, és ő azon nagyon kevés fiú közé tartozott, aki köszönt nekem, amikor a suliban elmentünk egymás mellett. Aztán évekkel később volt az a koncert, és akkor ő egyedül volt, én meg csapatban, de odaszegődött hozzánk, mert rámosolyogtam, persze hogy mosolyogtam, hiszen felismertem az ismerős arcát a tömegben, és akkor este elkísért a buszmegállóig, és beszélgettünk. És akkor kettőnk közül ő volt a közlékenyebb. Aztán felvettük egymást msn-en, mert akkor bizony még az volt a divat, és ott olyan rengeteget beszélgettünk, hogy csuda, de ez már nem tartozik az eredeti kérdéshez.

4. Mennyi párkapcsolatod volt eddig?
Tulajdonképpen egy.

5. Mennyi ideig tartott a leghosszabb kapcsolatod?
Tegnap volt 3 és 5/6 éve, hogy együtt vagyunk.

6. Mi az első dolog, amit megnézel valakin?
Az attól függ, melyik irányból közeledik/távolodik. Ha szemből jön, leginkább a fejét, ha háttal van, akkor a hátsó felét, nyilván. De egyébként a mozgás, az elég fontos.

7. Mi a véleményed a kapcsolatokban a korkülönbségről?
Na ez meg ugye a kapcsolattól függ, meg az aktuális kortól. Pl szerintem egy 12 éves kislány ne járjon 20 éves sráccal, de fordítva se, ugyenez 10 évvel később már semmit sem számít. Mondjuk a 70 éves gazdag bácsikra tapadó 20 éves ribik szerintem nem valók a társadalomba, de az 50 éves nőkre bukó 20 éves fiúkat sem értem.

8. Lehetséges, hogy fél évig úgy járj valakivel, hogy nem csalod meg?
Ez a világ teljesen kifordult önmagából. A kérdést úgy lenne helyes feltenni, hogy "Lehetséges, hogy megcsalod a párodat?" és így a válasz egy természetes nem.

9. Mikor éreztél utoljára féltékenységet és miért?
Hm... nem vagyok féltékeny típus, azt hiszem. Talán még középsuliban, de akkor sem féltékeny voltam, inkább csak irigykedtem a lányokra, hogy nekik milyen szép fiúbarátaik vannak.

10. Van valaki, aki tetszik most?
A Jaózsi, az nagyon bejön.

11. Van valaki, akiért mindent megtennél?
Mindent? Nincs.

12. Van valaki, akit sosem fogsz elfelejteni?
Van. (remélem)

13. Milyen az az ember, akit a leginkább attraktívnak tartasz?
Ezt a szót én inkább nőkre használnám, mint férfiakra, és a kérdés valószínűleg az ellenkező nemre vonatkozik, adózási értelmezési okok miatt kénytelen lennék az attraktív nőt, mint olyat leírni, de ehhez igazából nincs kedvem.

14. Milyen az az ember, akit a leginkább visszataszítónak tartasz?
Épp egy ilyen valakiről meséltem tegnap Hercegnek, egy csoporttársam tökéletes példája a visszataszítóságnak. Tipikusan az az ember, akit még bottal sem piszkálnék meg, és a legőszintébb sajnálatot érzem azon lányok iránt, akikhez ez az illető hozzászól, és levakarhatatlanul irritáló úristenfújdeblöee.

2 megjegyzés:

Midnight÷Moon írta...

A hármas válasz tök cuki :)

Midnight÷Moon írta...

Az ötös meg csak szimplán epic