2014. február 14., péntek

Péntek

Reggel vettem bérletet, és voltam boltban is, majd majdnem írtam egy posztot arról, hogy milyen fantasztikus teljesítmény tőlem az, hogy itthonhagytam a bevásárlólistát, mégis mindent megvettem, amit onnan hoznom kellett. Később kiderült, hogy valami lemaradt, még szerencse hogy nem csaptam be mindenkit. Együtt ebédeltem egy barátnőmmel, akivel aztán együtt mentünk az óramegbeszélésre, ahol végül 10 embert szerda 5-7-ig időpontra lehetett összeegyeztetni. Innen a piacra vitt az utam, ahol szintén nem sikerült mindent megvennem, de ez nem az áruhiányon múlt sajnos. Ej, Buksi! Hazafelé beugrottam a boltba a kimaradt leves-alkatrészért, majd konstatáltam, hogy már nincs időm kenyeret sütni, mert indulni kell angolra. Felkaptam a rollert és már suhantam is. Aztán találkoztam Herceggel, és suhantunk együtt. 15 perccel hamarabb értünk a célpontba, ezért tettünk még egy kis kört a rollerrel. Egyszercsak 3 lány kanyarodott ki egy utcából rengeteg lufival. Én elgurultam előttük, de még hallottam, ahogy az egyik lány:
- Kértek lufit?
Na, Hercegnek nyilván nem kellett többször mondani, mikor legközelebb hátranéztem, már egy nagy piros szív suhant mögöttem. Mire az épületben felbaktattunk a negyedik emeletre, az összecsukott rolleremre Herceg felkötötte a lufit, és én közben észre se vettem! Ma egy három órás sessiont nyomtunk le. A speaking practice most nem volt annyira jó, azután viszont megírtam a modulvégi írásbeli tesztet. Angol után bementünk abba a cukrászdába, amit a múltkor vettünk észre. Sütizés után hazagurultunk. Ez volt a mi péntekünk.

Am I the only one here, who has stable relationship and thinks Valentine's Day is stupid? 
Maybe I'm not matured enough. Or just too.

Nincsenek megjegyzések: