2014. szeptember 1., hétfő

Hétfő reggel

Szeptemebr 1-je valahogy mindig olyan komor. Több olyan évre is emlékszem, amikor aug. 31-én, a nyáriszünet utolsó napján még szép nyűri iő volt, másnap pedig a felhős, esős, borongós, rosszkedvű "iskolába kell menni' idő lett. Ma is ilyen időre ébredtünk. Biztos ami biztos, délben megnéztem a TO honlapját, hogy mikor is kezdődik a suli. Szerencsére időben vagyok, jövőhéten kell mennem csak. Az előbb hallgattam a rádióban a Vendég a háznál c. műsort, ahol rendszeresen szólaltatnak meg gyerekeket. Ez a világ legmókásabb műsora, tündériek ezek a kisgyerekek, meg az iskolával kapcsolatos várakozásaik. 

*

Annyi hírt lehet hallani a világban dúló háborúkról, ilyenkor néha arra gondolok, hogy a legfélelmetesebb dolog a világban a légvédelmi szirénák hangja. Egy hangos, kikerülhetetlen, periodikus zaj, amikor tudod, hogy baj van. Nem igazán tudom a funkcióját, de leginkább bombázásra, vagy vegyi fegyverek bevetésére tudok asszociálni róla. 
És ma, amikor nyugodtan próbáltam a népszerűségemet növelni a Fable III-ban, valami fura lett. A hang olyan volt, mint amikor a miskolci lakásunk régi ajtának résein át süvített be a szél, de odakint hallatszott valami folytonos sípolás-zúgással együtt, és mindez halk volt. Próbáltam arra gondolni, hogy csak egy lakásban zúg valami gép, de nem tudtam elhessegetni veszélyérzetet, elég ijesztő volt. Bezártam az ablakokat és már alig hallottam. Kimentem a fürdőszobába teregetni, mire visszaértem újra csend volt. 
Megnéztem az indexet, hogy írtak-e róla, de nem találtam semmit. Aztán a rövidhírek között találtam meg, hogy nem kell megijedni, 11 órakor szirénapróbát tartanak. Yey. Szólhattak volna erről hamarabb is.



Nincsenek megjegyzések: