2014. október 7., kedd

Változó

Vajon az a furább, hogy a gitáron prüntyögés után feltétlen igényem támadt Subscribe-ot halgatni, vagy hogy alig vártam, hogy végre nekikezdhessek az atom-kvantum gyakra való tanulásnak. Utóbbi, egyértelműen. Az idei félévben van 3 előadásom és 1 gyakorlatom, mind a 4től rettegtem, de ahogy telik az idő (btw az idő diszkrét, vagy folytonos? - vetette fel a kérdést tegnap egy tanárom), úgy tetszik meg egyre jobban mind a négy, komolyan mondom, már majdnem élvezem.

A mai órán szénpolimer elektronszerkezetéről tanultunk, és amikor a tanár megkérdezte, hogy milyen egységben kívánunk energiáról beszélgetni, én vettem a bátorságot, és habozás nélkül mondtam, hogy elektronvoltban. Életemben soha nem tudtam még elszakadni a Joule-tól, valami megint változott.

Nincsenek megjegyzések: