2009. május 5., kedd

Érettségi/Unit_1/Part_2 - matek írásbeli

Fuhh. Ezen is túl vagyunk. Matek szóbeli nincs, úgyhogy ez a rész kipipálva. Kár, hogy nem az összes feladat...

Az első felügyelőtanár Orliczki volt.
7:55: már mindenki tűkön ül így 5 perccel a kezdés előtt, hogy ugyan ossza már ki, hagy írjuk fel a nevünket. De ő nyugodtan ücsörög a székében.
7:58: 2 perccel kezdés előtt feláll, odasétál a padokhoz, és elkezd beszélni. Elmondja, amit már egyszer elmondott. "De tessék már kiosztani!"- volt aki ezt gondolta, én spec mondtam is. (Meg Dani is.)
7:59: visszamegy a tanári asztalhoz, felemeli a paklit, ismét az asztalokhoz megy, ott leteszi. Megint elkezdi mondani a magáét. "Jójó, tudjuk, csak tessék már osztani!" - itt már egészen sokan hördültek fel, de meglett az eredménye: tanárnő kapkodva osztogatta a feladatsorokat.
8:00: még a nevemet írom, minden egyes oldalra. Oda is, ahová nem írok semmit, mert ezt ugye muszáj, csak tudnám minek. Ezalatt a 4 érettségis nap alatt annyiszor kell leírnom a nevem, mint az elmúlt 4 évben összesen. Hogy ilyenkor mért nem hívnak Papp Évának?? :D - Bár még mindig jobban jártam, mintha a 17 karakteres "Visnyovszky Eszter"-t kéne leírnom... :D :P
8:08: nah, egészen jól haladok.
8:17: készen vagyok. Minden feladatot megoldottam. Lehetséges ez? Lapokat átnéz, forgat, keres. Nem talál üres feladatot. Na jó, akkor ellenőrizzük végig. Még egy kicsit gondolkoztam 2 feladaton, tanulmányoztam a függvénytáblázatot, 1-2 feladathoz írtam még 1-2 fölösleges gondolatot, hagy örüljön a javító tanár.
8:36: nem azt mondta tanárnő, hogy olyan 10 perccel a vége előtt el lehet kezdeni kivinni? Na mind1...
8:40: Kulcsár feláll, kiviszi a papírokat. Utána megyek én is.
8:47: megkapom a következő feladatsort. Újra fel kell írnom a nevem minden oldalra. Ez legalább 3 perces megterhelő munka volt. De egyszer sem rontottam el (nem úgy, mint a tegnapi magyaron :) ).
8:53: megérkezik a 2. felügyelőtanár: Bobcsák.
10:06: már a 3. felügyelő tanár járkál a teremben, nekem pedig bő háromnegyed órám maradt. A feladatsor B részéből 1 feladat készen van, egy majdnem, és egybe bele se kezdtem még. Amikor azt megláttam, azonnal tudtam, hogy azt fogom kihagyni. Be is írtam a számát a füzet elejére. A kombinatorikával vagy 1 órát szenvedtem. A függvényes feladatban az ábrázolgatással szintén közel 1 órát elvoltam. Ezek után úgy döntöttem, belenézek mégis a kihagyott feladatba. Hm... ez egészen könnyű. Na akkor megcsináltam, és átjavítottam: mégis inkább az utolsó feladatot nem kérem javítani. Elképzelhető, hogy az jobb lett. Bár nem voltam benne biztos, hogy jól számolom a lehetőségeket, de abban biztos vagyok, hogy a végül kiválasztott feladatban vesztettem min. 2 pontot. Nem tudom, hogy jártam jobban. A megoldókulcsot mindenesetre eszem ágában sincs megnézni. Majd kiderül...
10:55: jó, mondjuk, hogy kész vagyok, csak adjam már be és szabaduljak meg tőle minél előbb.
11: 06: feladat a borítékban, boríték leragasztva, jegyzőkönyv aláírva. Egy ideig nem akarok semmi olyan számsort látni, ami emlékeztet az érettségire.

Holnap töri. Csak 20%-ot kaparjak össze valahogy! :S

Nincsenek megjegyzések: