2013. december 19., csütörtök

Áltfiz, stat, smink

Mint kiderült, nem is bénáztam el annyira ezt az utolsó áltfiz zh-t, és mivel a bácsi nagyon kedves, mégis ötöst kaptam. Ennek igazán örülök, és nagyon büszke is lennék magamra, ha nem négyest érdemeltem volna inkább, de így is jó, mármint ha négyest kaptam volna, akkor is elégedett lennék. Amúgy mindenki eggyel jobb jegyet kapott, mint amit érdemelt volna, így az a srác sem bukott meg, aki csak ismétlés céljából járt be az órára, és először el akarta fogadtatni.

Ami pedig az előbbi posztban említett elstat ötöst illeti, máris micsoda hasznát vettem annak, hogy felvettem ezt a tárgyat! Ahol dolgozom, a Biofizikai Intézetben, nem csak biofizika órát tartanak ám az orvosoknak / fogorvosoknak / gyógyszerészeknek, hanem statisztikát is. Ők kicsit komolyabbnak tűnő dolgokat is tanulnak, vagy legalább is olyanokat, amiket én nem tanultam (a fizikusoknak van még egy másik statisztika tárgyuk, biztos ott tanítják). A lényeg, hogy az egyik szobatársam is tart stat gyakot, és épp a vizsgát állította össze, majd bejött egy másik srác, aki segített neki ebben. Megnézték a kérdéseket, hogy ők meg tudják-e válaszolni, és egyeztettek a helyes válaszokról. Volt egy kérdés, ami nagy vitát okozott közöttük, a hipotézis-vizsgálat elsőfajú hibájával volt kapcsolatos, és én lelkesen hozzászóltam a témához. Mint aki érti, miről van szó, de tényleg, tök hiteles volt, én is meglepődtem. Nem azon, hogy hitelesnek tűntem, hanem csak nem gondoltam volna, hogy jól jöhet, hogy én ezt megtanultam.

Apropó, furcsa beszélgetés. A másik szobatársammal már fene tudja milyen témáról asszociálva, elkezdtünk a sminkekről beszélgetni. Ez így több, mint fura helyzet, szóval hozzá kell tenni, hogy ő tényleg érdeklődött, mert arra gondolt, talán valamelyik nő ismerőse valóban örülne smink-ajándéknak, én pedig teljesen ledöbbenve és szkeptikusan ütem ott, hogy most tényleg, én, hogy én a sminkekről beszélgetek egy férfival, és elmagyarázom neki, hogy mi a különbség a púder az alapozó és a korrektor között?! ÉN?!
Én.

Nincsenek megjegyzések: