2013. december 6., péntek

Kicsit több lett, maradhat?

Meddig leszek ma munkában?
- 11: 3-ig biztos (a dialízis negyed 1-ig tartott, gondoltam két óra alatt lemérem oszt cső.)
- 11:30: kiderül, hogy T is mér ma, és az ő mérése rövidebb, azzal fogjuk kezdeni
- 12.30: T kezdi a mérést
- 13.20: elmentem ebédért, T-nek fél órát áll a mintája
- 14:10: T elkezd mérni
- 15:00 T végzett, én hozom a mintát a hűtőszobából, vagyis negyed óra inkub + a mérések között 10 perces inkubációk, oké, 5-re otthon vagyok.
- 16: már 3 mintát lemértem a 8-ból
- 16:30: még egy órát biztos maradok, még van 3 mérési pontom, meg kell várni h kihűljön a gép, közben kiértékelek, aztán megyek... oké, 6-ra otthon vagyok
- 17:10: kész vagyok a méréssel
- 17:35: kész vagyok a kiértékeléssel, megyek a főnökhöz megbeszélni
- 18:05: még rámbíz egy feladatot, egy további kiértékelési lépést
- 18:20: kész, beszéltünk is, mehetek haza. Hm, akkor már fél 7 múlik el.

Alig több, mint három órával számoltam el magam az elején...

Nincsenek megjegyzések: