2015. december 9., szerda

mém

Do you have a good relationship with your parents?
Az egyikükkel igen, másikukkal még nem volt alkalmam kapcsolatot kiépíteni.

Who did you last say “I love you” to?
Hercegnek, mily meglepő.

Do you regret anything?Egy kicsit bánom, hogy ilyen rengeteg csokit eszek mostanában, de úgy tűnik, nem eléggé.

Are you insecure?
Általában nem. Bár erről lehet Hercegnek más lenne a véleménye.

What is your relationship status?
Házas. Pedig nem is vagyok csiga!

How do you want to die?
Pardon, inkább még nem szeretnék, köszönöm.

What did you last eat?
Csokit, mint már említettem...

Played any sports?
Régen nem kifejezetten, de mostanában kettlebelleket, tárcsákat és egyéb súlyokat emelgetek, meg fitnesz órára is járok, meg néha jégkorizni is megyek, pont mint ahogy az előző poszban,.

Do you bite your nails?
Nem szokásom.

When was your last physical fight?
hm... ezt igazán nem tudom. talán középiskolában?

Do you like someone?
many

Have you ever stayed up 48 hours?
neeeeem, még 24-et se nagyon bírok ki egyben. néha még másfelet is alig.

Do you hate anyone at the moment?
Igen, van ilyen.

Have any pets?kicsiTeknős Miskolcon, és remélem kb. másfél év múlva már velünk lakik majd

How exactly are you feeling at the moment?
Túlságosan is tele vagyok csokival, valamint fáradt vagyok, és örülök, mert Herceg hívott, hogy mindjárt hazaér.

Are you scared of spiders?
HÁHÁ! NNNEM!

Would you go back in time if you were given the chance?
nagyon szívesen lennék újra 6 éves elsős, de ennek az időutazós dolognak én nem látom sok értelmét

Nincsenek megjegyzések: