2015. december 31., csütörtök

Hagyományok

Mondhatni elborzadva nézem, hogy mennyi ember jegyződött el karácsonykor, ami biztosan nagyon jó nekik, de szerintem annyira gáz, hogy ennyi fantázia nincs bennük, hogy válasszanak egy független dátumot. Erre tegnap kiderült, hogy a karácsonyi lánykérés állítólag hagyomány! Hát nem tudom, aztán ha valami nem úgy sül el, akkor, vagy később, akkor két ember fogja utálni onnantól kezdve az összes karácsonyt. Ő dolguk.

A másik egy újévi  hagyomány, amiről szintén most hallottam életemben először, hogy újévkor a rétes a hagyományos sütemény. Életemben nem ettem még rétest újévkor, és ami a legfurcsább, hogy az Anyukám sem hallott még erről, pedig megélt már néhány újévet, ráadsául gyerekként falun nevelkedett. Herceg Anyukája is meglepődött, mikor meséltem neki. Jók ezek a hagyományok, hogy szinte senki nem tud róluk.

1 megjegyzés:

Zsebi írta...

Épp az imént olvastam, hogy minnél több a töltelék a rétesben, annál boldogabb lesz az új év.