2013. június 2., vasárnap

Ilyen ügyes!

Elmentem beíratni a matekjegyemet.
*koppkopp
* hárman vannak a szobában, SP is ott ül, úgy tűnik, épp dolgozatot javít, nagyon morcosnak látszik, de azért megszólítom
Én: Jónapot, a Tanárúrhoz jöttem jegyet beíratni... ha lehet...
SP: Jó, egy pillanat. Milyen tárgyból? Mi a neve?
Én: Kalkulus kettő. SB
SP: Megkeresem, majd nézze meg, hogy talál-e még... áh, ezen nincs mit átnézni.
* útközben megtalálta a dolgozatom, látja hogy sokpontos ötös, elmosolyodik, elmosolyodom, odaadom az indexet
SP: Azt hiszem, eddig a Magáé lett a legjobb.


Március második hetében volt a géntechnológia gyakorlatom, 21-én leadtam a jegyzőkönyvet, azóta eltelt majd' két és fél hónap minden hír nélkül, tegnap megjelent hozzá egy ötös a Neptunban.

Holnap megyek először dolgozni. Jujdevárom.


Nincsenek megjegyzések: