2013. június 5., szerda

Lvl 3. #Önállóan

Ma már önállóan kaptam feladatokat. Már tudom, mi hol van a laborban, mi van a szekrényben és mi a hűtőben és mit hogy kell használni. Kerivel még akadhatnak gondok, vele ma nem dolgoztam. Flufival és a pH-mérővel jól kijövünk, de az analitikai mérleget, amin a mg-os mennyiségeket mérem, nem kedvelem, mert nem nagyon tudja eldönteni, hogy mennyi is az annyi.
A tegnapi méréshez hasonlót csináltunk ma is, csak 2 helyett 5 mérés volt. Az adatokat átvittük gépre, készítettem belőle szép görbéket, de azon a gépen az excel betöltésére percekig kellett várnom, ezért majd gyorsan megtanulom a gnuplotot, hátha az jobb lesz.

Holnap lesz egy vizsgám. Nem állítom, hogy jól felkészült vagyok, de ha nem kapok ötöst, akkor majd elmegyek javítani. Van olyan anyagrész, amihez nincs jegyzetem, és a fizikakönyvekben sem találom, és a neten se nagyon, szóval majd meglátjuk. Nem félek, odamegyek, beszélgetünk, aztán megyek dolgozni.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

az analmérleg mindig jól szórakozik ezzel a trükkjével! :D