2010. május 15., szombat

Végre itthon

A koncert után egy kb. háromnegyed órás sétával eljutottunk Herceg albérletéig, aztán aludtunk reggel korán keltünk. Én a 10-es gyorssal hazajöttem jól. Délután voltunk a plázában, aztán a búzatéren, aztán Daniéknál, ahol volt Totó, aki meg van nyírva és nagyon helyes kutyus, meg volt Batka, aki még mindig fiú-ellenes, de nekem úgy tűnt, engem kedvel. Megnéztük a Fel!-t, utána még volt némi beszélgetés, csikizés, és pihenés, majd épp indulás előtt, végszóra befutott Herceg is. Ez a nap így Tücsöké lett inkább.
Ezen kívül ma kiderült, hogy hétfőn elég lesz délután mennem Pestre (annyival is kevesebbet leszek ott), valamint hogy 28 pontos lett a matekzh-m. Ezt azért jó hogy tudom, mert fogalmam sincs, hogy mennyi volt az elérhető maximum, de az első zh-ban épp 28 pont. Úgyhogy most vagy maxpontosat írtam, vagy 1-2 pontot vesztettem, de remélem ezzel meg lesz az 5-ös. A minőségbiztosítás tárgyból pedig nem tudom miért kaptam a beadandómra 3-ast, de nagyon úgy néz ki, hogy ezt már soha nem fogom megtudni. Mondjuk 1 kreditért nem érdekel, az elcseszett etoljegyzőkönyvem sokkal jobban zavar.
Tartok tőle, hogy következő félévben kevesebb ösztöndíjat fogok kapni, mint most. Tudom, hogy az Anyukám kifizeti nekem az albéretet, de nekem akkor is rosszul esne, ha nem keresnék elég pénzt ahhoz, hogy valamelyest önállóan is megálljak a lábamon. Remélem nyárra találok valami munkát, ami fizet annyit, mintha akkor is kapnék ösztöndíjat. Sokkal nagyobb megterhelést fog nekünk jelenteni a következő félév, mint +20.000 Ft....

Nincsenek megjegyzések: